Tuesday 26 June 2012

Pesanan untuk diri sendiri

Assalamualaikum...agak lame xmenulis neh..:p okayy currently I am in a happy state..no problems..no money-wanting..no assgnment..no test..and no etc2..Alhamdulillah...daripadaNya kita datang dan kepadaNya jugax lah kita kembali...ape yang kita ada sekarang hanya diberi pinjam sahaja buat sementara waktu neh...so appreciate the body,the health n rezeki yang diterima hari2 2...amin..aku sekarang a bit lonely lah sebab senior2 semuanye pergi main bola antara uniKL..tapi syok jugax sebenarnya..sekarang neh aku ada 8 buah bilik and 24 bijik katil...haa..sape nak sewa mai lah...rm2 je tok 2minit..haha..lepas 2 ada tv..tandas..kipas and so on lah..tapi yang paling syokknye ialah kereta,motor,skateboard n basikal semua milik aku(buat mase neh laa)..sebenarnya senior2 soh jage..soh tengok2kan..tapi xkan nak tengok je kan?haha..best laa..asal nak kua je wat2 tutup mata pas2 pilih kunci...ary neh dapat muto wat g kelas..esk plak wat..:p terasa kayer meta...haha..tapi semua neh barang pinjam so kena jaga elok2...same lah cam rezeki tadi...kalau kita asek dapat je tapi xpernah nak jaga..xpernah nak bersyukur..xpernah nak gunakan kat jalan yang baik xmustahil kena tarik balik nanti...haa...ingat 2...kita pinjam!hahaha..post neh aku xtujukan kat sape2 pom...cuma Allah ada berfirman yang manusia ini mudah lupa dan suka melupakan..so amalan ingat merperingati ini juga adalah 1 ibadah..1 dakwah..Dato M dulu 2 pau ayat dari sini lah...cakap melayu mudah lupa laa ape laa.....aku pun melayu..tapi aku tulis dalam blog so aku xlupa lah..haha...k lah layan bola dulu...Kelantan VS Teganu...GKG!!

No comments:

Post a Comment