Friday 22 June 2012

Tak keluar...Pancung!!

Assalamualaikum dan selamat malam readers...hahahaha...teringat pon nak tergelak dah...okay...ceritanya start camni...aku boring gile malam neh...xpenah aku nak boring sangat2 neh..aku pom meseg lah adik2 angkat aku neh..(bukan adik angkat p0m..tetiba diorang panggil aku abang..??padahal xkenal pon..haha)..papepom boleh..sedang khusyuk dok bincang(dalam sejam gax bincang) nak keluar makan kt mane neh tetiba datang perasaan malas dan kebetulan pulak senior ajak keluar dengan diorang...aku pon cakap lah kat diorang xjadi...hahaha...teros2 ja diorang wallpost aku...'aku sabar je dengan ko neh..kejap nak keluar kejap xnak keluar..lu cita apa maa?mau pancung kaa?'(part pancung 2 aku tambah je..sebab 2 je ayat dia selalu)hahaha...mampus aku malam neh..then aku pergi lah tanya senior balik...jadi ka nak keluar...senior2 2 pulak wat main2 cakap xtau...aku p0m ape lagi..start kapcai aku then meseg lah geng adik2 aku neh...'jom!otw'...dalam 15minit camtu aku sampai lah kat tempat kejadian...Dataran Ipoh..ilex dulu sat...sebab mase tu kebetulan lagu feveret aku sedang berkumandang...dalam 4minit camtu baru meseg balik..tanye diorang kat mane..korang tau diorang balas ape?aduh...sakit jew hati neh...'depan pintu rumah..baru nak pergi'..amboi?!aku punya lah pecut kapcai aku..(selalunya dari asrama aku ke dataran ambil masa dalam 3o-40minit)..memang menusuk jiwa lah tadi kena tunggu...diorang reply je cakap dah tadi pandai sangat lu main2 kan..?giliran kami lah plak...haha...sedih pedih je dengar ayat 2...memang dalam hati neh duk asah parang dah nak sembelih sekor2 sat lagi...tunggu punya tunggu (30mnit) xsampai sampai lagi..hai..main kasar nampak..aku pom call lah cakap aku balik dulu lah..(dalam hati memang panas neh)..tapi aku pikir2 balik.. xtergamak lah plak nak chow camtu jew...tunggu lah kejap lagi...pastu diorang pom sampai lah...tengok jew diorang teros padam api yang membara..makl0m lah..adik2 aku neh kiut miut orangnye...comel2 aje belaka...hahaha...then kitorang pom lepak lah kat salah satu kedai kat dataran tu..sebenarnya aku dah lama xlepak ngan diorang..so sekali sekala keluar neh memang banyak lah cerita nak diperluahkan...tapi yang xboleh blahnya...terkejot gax aku rupa2nya adik aku neh nak jadi POLIS...haha..dah la garang..status memang xpenah ada yang elok r...tapi nasib baik lah bapak dia xbagi..kalau x..memang xmerempit lah aku...cikit2 nak tembak orang n saman orang je kje...haha..xpelah bagos gax sekurang2nya dia ada cita2...aku memang xde langsung time kecik2 dulu...huhu..papepom we all laugh to the fullest 2nyte..n as for me..atlast dapat jugax aku luahkan perasaan yang dah lama terkubur dalam hati aku neh...argghh!lega gila rasa!!..thanxs dikks..!!...dalam kow 1.30 tadi kitorang balik n aku plak sempat cari highway jap...dah lama xbawak laju...lepas angin jap...sempat lah 140km/jam td..haha...tp terkantoi dengan pak polisi...nasib baik aku tengah laju so polis tu wat xtau ja...ala..kalau kejar pom tentu2 makan asapnye...*ayat poyo...haha..teringat plak kat cita2 adik aku tadi...kalau dia lah polis tu tadi asenye makan bom dah kapcai aku :p..tahniah kerana anda tidak menjadi polis yaa Dot..!haha..dan sekarang aku dok bertenggek depan tv layan germany vs greece where germany is leading by 1 goal...yeah!!go jerman go jerman yeah..!!jumpa kat final plak ye...haha..papepom I have a great nite tonite..thank to my sis(shieda,najihah n bro) for this lovely nyte...aku tau korang pom sakit hati dengan aku tadi n I deserved to be waiting there...:) pasal kematian hamster ko tu shieda aku p0m turut bersimpati kerana arwah baik orangnya(ayat jihah)..haha..Sekian.. P/s:Im jeles because I cant upload any picture in my blog due to my broken laptop..but InsyaAllah after this for the next very post will be include with photos..

No comments:

Post a Comment