Wednesday 20 June 2012

The day that I should lock me inside a pencil box

Assalamualaikum dan selamat pagi...!awl aku bgn ae neh..hoho..*padahal xleh nk tdo...huhu...dalam hidop aku,aku xpenah nak ada masa tok masalah..papehal aku kan cepat setelkan or ignored thqt problem or I take that problem as a challenge to myself....BUT when it comes to people,to a relation..it bother me sooooo much!kalau nk dibandingkan dengan dunia nyata macam korang nak tido neh n mase tu ada dale 39 ekor nyamuk dok merempit kat telinga korang...haaa..serabut kan??aduii..thats why lah aku salu pkir yang I was born to be ALONE!!tapi xlive lah kalau begitu..ini lah satu2nya dugaan yang aku xpandai nk counter..aku neh agak anti-social lah...sebab aku xpandai nk join conversations..huhu..biarlah..setiap masalah ada penyelesaiannye eventhough aku xtau kat mana salah yang aku dah buat..huhu...sedeyh! T.T okay lah..korang percaya x tentang hari yang SIAL@MALANG??hoho..kolot gile soalan...!okay aku tao..setiap kejadian yang menimpa ada hikmah disebaliknya....BUT...!! IF the UNlucky day always happens on the same day of the weeks...what do you think about that??seperti yang tersedia maklum...dalam seminggu ada 7 hari..dan bagi aku hari RABU je there must be something bad gonna happens..example: 1.Accident 2.Putus kawan 3.Putus cinta 4.sakit hatiiiii! 5.bergaduh@salah faham 6.dompet hilang 7.Laptop rosak 8.etc n bla..bla bla... So..agak2 lah kan..kenapa semua neh terjadi kat aku especially hari RABU??adakah kerana aku tersedia maklum begitu dan dijadikan doa dan dimakbulkan??tapi different story with Isnin(my day of birth and also our prophet day of birth)..good things keep coming in...haish!pening lah aku...haha..Sesungguhnya DIA lebih mengetahui dan segala pujian adalah milikNya...tapi aku nak tao jugax..korang plak camne??ke aku sorang je camni??o.0' huh..!tapi macam mana sekalipom...hidup perlu diteruskan..udara perlu disedut..makanan perlu disuap..sisa2 perlu dikeluarkan dan lain2 lah...last but not least..to those that I do wrong,'crime' on the day before...I am truly truly tuli sorry....I dont have the enough luck to speak on that day because everything that I said that day will be poison and chocked you to death...!!haha..nonsense molep..!!k lah I quess thats all...hope you all have the nice day everyday and God bless you all...amin...peace yaw!!

No comments:

Post a Comment