Monday 2 July 2012

Laptop punye hal~

Assalamualaikum dan selamat pagi to all readers and viewers...
Today..
This very morning...
My 'PACKAGE' finaly arrived!!!
Yeayh!!
tao x ape?
mesti korang xnak tao kan??
ke nak tao..??
xpela aku nak bagitao gax...haha
my LAPTOP finally cames..!!
After 4 months and 3 days 'he' was hospitalized and we were broke apart from each others..T.T
LOL..
okay enough of the sad story..sat agi boleh laa aku luangkan masa lapang aku dengan full-time blogging and gaming(gaming yang penting sebenarnya)
Atlast dapat gax aku main:
~DOTA~
~Angry Bird~
~LIMBO~
~NFSMW~(Regame)
~Red Alert~
and soo on lah..
yeayh..happy sangat neh...haha!!!
Papepom a great thanx to this one girl that 'bertungkus lumus' go 'balik kampung' and take my laptop and comes with her here atPerak..
F.y.i.. 
Aku nak balik tapi parents aku xbagi balik sebab nanti diorang tao keje aku melepak kat kedai kopi jer nanti...haha..so nasib baik lah ada jugax yang senegeri dengan aku balik..
fuhh~ 
lega rasanya~
Okay..pagi tadi dia sampai and aku pom ingat nak balas jasa baik dia yang susah-susah nih tolong ambil laptop aku kat kampung..tapi lain plak yang jadinya..dia plak yang belanja aku McD brekpes...!haha...xpela rezeki aku pagi-pagi buta neh kot.amin...terima kasih yerr cik rimau...:P (mampos aku sat lagi..) okay disini disertakan beberapa rangkap pantun(kot) to say how much I appreciate your kindness to help me to play games..haha

Dikau hadir sebagai kawan,
kawan sejati yang aku nantikan,
tidak pernah aku tertekan,
melayan kerenah kamu yang bukan-bukan.

Setiap masa pasti kutunggu,
menunggu pesanandari kamu,
senyummu manis bak kupu-kupu,
membuat aku terkelu-kelu.

Mencari pengalaman menjadi hobi,
aku pula disisih ketepi,
jika saudari sudi menanti,
akan kuturut kamu bercuti.

Harum namanya dipersada i/c,
okay aku xtau ape hujungnya 'C',
Chaiyok pom boleh sebab ada 'C'
Just wanna wish you Gudluck Tq and Tc.

p/s:aku xtau ape yang aku taip..haha..sekian.



6 comments:

  1. I think she is amazing, right ? If not, no way u talk about her...
    Untung laa dapat kawan dengan cik rimau....

    ReplyDelete
  2. elok2 la kawan nga cik rimau tu,... kan tak pasal "aye" dimakannya.. LOL

    ReplyDelete
  3. haha...xpe...rimau xmakan ayam...d makan benda len..

    ReplyDelete
  4. makan mende ? durian ? hahah!

    ReplyDelete