Thursday 7 June 2012

aku bukan bdak hot tp aku bangga jd AKU..

Assalamualaikum...
bgn pagi on pesbuk ps2 tgk daq2 puan dok like or komen kt page jejaka2 'hensem'..
pky skinny..bju band/brand ps2 dok edit gmba bg cerah..
muke sbnr xcerah pom tp psai edit dpt like bratos2,komen beribu2..
aduii..jeles aku tgk...
aku xphm larr ng gals neh..
dyorg nk cri kapel tok idop smti ke o sb nk mnnjuk kt mmbe2 'woi,pakwe aku nsem woi'(tp pix bg edit dlu lah..biaq cerah n hlngkan jeragat n jrwat 2)haha...
come on laa..
 Hudoh2 aku pom xde lah nk edit pix smpy nmpk bbyface or something like that..pa ssah..amek jew gmbr dr blkg o ats..xnmpk la udohnye..
lg bek drpd dok edit cptaan tuhan ps2 menipu khalayak rmai plak...
adoi..
aku pom xtao knpe aku nk jles sgt..myb sb xde org nk komen aku nyer status kot..
pix aku pom xda org nk like..bdak hdoh lah ktekan..
papepom aku bersyukur kpdNya n post neh bkn nk mraih simpati org..jus aku pelik jaa....
aku tao stiap org ad klebihan msing2..
cam aku mmg buta alat muzik..
buta fesyen(pky pom srabai ja)..
buta IT sb xreti nk edit2 pix ni haa...
kdg2 sdeyh jgax pk nasib aku neh..
xde ke awek2 y nak kt aku...hahaha(pnjam ayat bdak hot sat)
xpela papepom belajaq lg penting n harapan ibu bapa aku xleh disia2kan...
gambatte!
awek2 neh len kali pom boleyh pk apa..haha...
tp klu leh aku nk gax explaination dr girls2 y ske tgk daq laki y edit2 pix neh..
pe y mnrik mnt korg nk like suatu2 pix 2..
ce habaq cket..
ceqq nk tau gax..
sekian..

1 comment:

  1. hahaha! that is... does not include me! tapi kalau ternampak like tuu... mgkin terrrtekan button like. Because I'm addicted to be a liker. (kebosanan ,itu lah hobi)
    Tang ni , bukan setakat boys je.. girl2 tu apa kurang! nak2 bajet nmpak kurus. ambik gambar muka je... edit2 biar nmpak kurus n bagi lawa sket! want to steal attention katakan... Hahaha! but , in reality... she is very2 besar gedabak!
    and so on laaa... nak cerita takkan habis!
    that is because, they're ADDICTED TO BECOME A HOTer!

    ReplyDelete