Monday 11 June 2012

Intro of Me

Assalamualaikum...
I quess I owe some introduction of myself..
Okay..my name is Ahmad Azam Lord bin Ismail..I was born at Hospital Besar Kota Bharu on 17th March 1992 by my mother laa...My mother was like a bit open...well almost everything I do she wouldn't scold me even  I skipped my class during my SPM..'
nk ponteng bleh tp jgn mrayau...blik umah..!!'haha
aku pom dlu klu pontneg ja msty dalam 10org cm2 wat balik umah aku..haha
While my father lax cam tegas cket tp open jgax...cume klu xsmyg jaa d rotan..tp 2 kisah dlu..skg xdah..
Aku dulu agak terer r..Sme sukan aku pegang terutamanya sukan padang pas2 UPSR dpt 5A je...PMR lax dpt 8A jer..cume SPM aku kuat men dpt la ckop2 makan..haha...dpt la tawaran kt politeknik...ps2 taun lpas aku dpt twaran kt UniKL Royal College of Medicine Perak so tros chow dtg sini..so aku skg bru sem 2..junior la lbih kurang..haha..Aku kt sini amek kos Radiography...boleh laa wat cari mkan..Robotik dlu ssah sgt nk score..aku bkn rajin sgt nk mgira n wat2 robot neh..haha..InsyaAllah 2 taon lg abes lah...Amin...:)
okeyh neh gmbar aku time aku botak(taon lpas)..ad cam pitbull x??haha..peace!!

No comments:

Post a Comment