Tuesday 12 June 2012

Berkawan lah selagi boleh...

Assalamualaikum..
 Kawan..
xde kwan mmg sepi idop kan?
 Well kwan aku dah ggur syahid hari neh..mati ditelan chat fb..
Innalillah..
But after losing him,I now realise something..
.ramai lg y nk kwn ng aku rupenye..haha(bukan ayat budak hot OKAY!)
well..Im now alone in this hostel..but my stomach was singing n dancing like crazy so I went down to start my rusty 'kapcai' wheres suddenly a group of senior came to me...
 S:'Woi!nkg ane?' 
A: la nkg mkn neh bang~ 
S:oww..jom ikot ktorang..!
 Aku pom ikot laa..smpai kdy mkn 2 aku snyap jee sb xpnahnye tpk nk kua ng snior cm2..ps2 dyong pom mule lah wat autopsi kt aku pnye background...ckap pnye ckap sampai la dkt 7-8 lg geng2 dyorg dtg..
aku sorg junior neh..malu kot!
haha..tp aku wat slumber jer..
.n then we talked again about stuff gosipim takel awek meja sblah n etc..
.lpas abes malaysia vs singapore(2-0) 2 ktorang start blah...n mse 2 jgax lah dyorg ckp ade mase free gtao lah..ktorg bwk g jln2..lpak2 ke..
drpd dok mem'beruk' kt blik 2 cam pondan bek mai ikot ktorg cari pondan..haha..
 Then we all exchange our fon no n here I am..back home to my lonely room to write this blog.
So wut am I telling is maybe some person cant accept the REAL you as their frens but there r soo many other peoples in the whole world r waiting to be your fren as long as you r kind n ikhlas nk brkawan.
.jgn kwan mkn kawan sudaa.
.theres a phrase that pops into my head during this writing which is
'someone else's trash are someone else's treasure'
only I'm not the trash here..haha...but you get my point rite?
 Okay sekian..
peace yaw!!

No comments:

Post a Comment