Thursday 14 June 2012

Khutbah pagi jumaat by anak

Assalamualaikum dan slamat sejahtera... Aku xtao lah knape aku aku rse smgt sgt nk menaip pg2 buta neh...mgkin sb pg kot..otak maseh cergas kok..haha..papepom aku nk descibe cket psal true beauty....Allah itu cantik dan ske akan bnda2 cantik..so ape bnda cantik 2...?xlain xbukan HATI...okay hati y cantik means hati yang baik...klu dah hatinya baik mesti pmkirannya pom baik n mesti perangainya pom baik...so cantik lah 2...rupa pras cantik pom seketika shaja...t tua2 xcntik dah..haha..tp hati y cntik smpy tua pom akan mnjd cantik....so wut am I telling is...rupa paras bukan ukuran..hati y ikhlas yakni cantik itu y gua ukur..penampilan suku kira lah...tp seorang y hatinya baik wloupom mmpunyai rupa paras y kurang cantik lbih baik drpd org y cntik paras rupanya...ble kte nk bgaul ng d pom ase cam len sket..ase cam lbih meriah(aku xtao nk guna perkataan ape..haha)...some kind like that laa...so even you are kurang cntik paras rupamu...jgn malu jgn segan sb Allah likes you much better...sbnrnye aku pom xtao aku ckap ape skrg neh tp cm2 lah..haha...okay time 2 sleep sekian...

No comments:

Post a Comment